Saknad

Hemma, uppackad och nerbäddad.. Med ett litet tomrum.. Den här lilla resan var ju så bra! Välbehövlig... Aktiv.. Mysig... hur ska jag nu orka gräva mig tillbaka in i min lilla jobbbubbla som jag själv har skapat.. Jag vill så mycket! Men ändå vet jag inte riktigt vad jag saknar. Eller ja, jag saknar väl egentligen ingenting men ändå någonting. Min egna grund kanske. För att sedan kunna dela den med en annan. Meeeen tiden får visa mig vägen och jag ska hjälpa till att styra. Godnatt!! upp i ottan då allt drar igång igen.


Kommentarer
Postat av: Coachen

Hallå där köp blåbär. Grunden är att älska sig själv o vara trygg med vad man gör. Om du har en Eyephone, gör inte som three Stooges, ring med ögat, det funkar inte.

2012-08-02 @ 00:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0