Prylar

Eftersom jag jobbar så mkt dubbelt och aldrig hinner blogga på kvällen/natten så blir det liksom att jag glömmer bort det fastän jag är ledig! Har iaf köpt lite mer nödvändiga saker till lägenheten idag. Ett duschdraperi, matvåg och ugnsform. Tidigare har jag hunnit köpa tallrikar, bestick, dricksglas, vinglas, skärbräda, stekpanna, slevar/stekspade, saxar, kökshandduk, decilitermått, toaborstehållare, tandborstar, tvål, diskmedel, toarengöring, matlådor och myyyycket mer behövs!! Har en lista som jag checkar av ;)
Har varit hemma hos Sofies föräldrar ikväll och fått jätte god mat och dryck. Kräftor till förrätt sen grillat med ngt glas rödvin :) jätte gott och trevligt! Ska sova nu, ny vecka imorgon. Puss :)


Kommentarer
Postat av: Rykte i London

Det ryktas att du skall döpa om din blogg till Vicky Leaks och göra en Lassange då o då. Allt enligt Assange.

2012-08-20 @ 17:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0