Påslakan

Eftersom jag jobbar med skötseln av ett köpcenter här i Karlstad så händer det ibland att butikerna gör sig av med grejer som inte längre ska va i butik. Och idag hade vi tur;) nya påslakan minst 10st uppsättningar av de finare märket royal yacht club som kostar i butik 499:- för ett påslakan. Och 99:- för örngott hade dom tänkt göra sig av med! Så vi var snabba på att ta med oss det hem. Perfa! :D så har bäddat med det för att få en lite lyxigare sömn inatt.. Jag är inte tjejen som vanligtvis köper påslakan för 600:- så ja lyx för mig:) men fina va!? Båt/seglar inspirerat. Ska sova gott! Puss


Kommentarer
Postat av: johanna

Du skulle ha tagit med till mig om det fanns så många ju!! :( :)

2012-08-30 @ 11:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0