Jobb, lägenhet, vin, trött...

Var och kikade på en soffa förut som jag tänkte köpa,. Men eftersom jag hade sagt till hon som har lägenheten nu att jag ville köpa hennes så blev hon inte glad när jag sa att jag hittat en annan. Så får ta hennes ändå. Men men. Skönt att det börjar falla på plats med alla grejer iaf! Och förhoppningsvis så behöver resten inte kosta så jäkla mkt! Eftersom jag redan har ganska mkt. Det märks! Vill bara flytta in NU!
Blir nog en tidig kväll för mig idag iaf, så man är pigg för jobb imorgon. Har tagit ett glas vin till maten och känner mig avslappnad;) ligger i sängen nu med ett glas till och njuter av lugnet. Kommer inte jobba på mitt tredje jobb denna vecka heller så känns som att man har lite semester:p gött!


Kommentarer
Postat av: -

Men hallå vill du köpa en annan soffa ska du väl skita i om hon blir sur. Folk har rätt att ändra sig. Va ska hon göra åt saken? Kasta soffan på dig?:P Jag vet vart du ska flytta för jag bor i det huset, ingen av grannarna tycker om den där kärringen för hon är så jävla otrevlig och sur. Förresten så har hon stått och rökt inne så hennes soffa är säkert inrökt så om du ska ha den hoppas jag inte du betalar mycket för den.

2012-08-23 @ 10:56:42
Postat av: Magnum

Jaha nu har vi Vicky Leaks även på kommun nivå. Må kärringen vila i fred med en Marlboro ask och sunt liv. DU har inte funderat på att skaffa en Ångmopp, dom har en på City Gross för 499:-, då kan du ta bort alla bakterier på stengolv och kakel samt köksinredning, sen kan man ånga soffan också på låg värme. Tv Shops lite dyrare har mer tillbehör till fönster och kläder. Så här är det när liten blir stor, verkliogen ligger runt hörnet.

Svar: Nu tycker jag att du är lite väl hård! Behövs inte , lägenheten är fräsch och det luktar inte rök:)
Viktoria Bergh

2012-08-23 @ 18:01:54
Postat av: Zverre

Det heter inte kärring utan käring älskade granne.

2012-08-23 @ 18:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0