2/3 jobb på 24h

Förlåt för dålig uppdatering idag. Har jobbat i 16h.. Så inte haft någon tid dvs. Ligger hemma i sängen nu fötterna värker och jag käkar melon framför OS i volleyboll mellan USA-Italien ska försöka bli trött och somna så att man kan få vara en fungerande människa imorgon! Då jag ska försöka hinna med fika/lunch på stan med Leila och Madde kanske sen ska jag hänga med mormor och mamma. Och även träffa Niklas! :) o sen vid 21 börjar jag jobba igen! :-) så hörs imorgon:) då ska jag visa vad jag köpte i Sthlm. Kram!


Kommentarer
Postat av: sofi

Det vore kul om du gjorde en video där du visar hur du sminkar dig och vilka produkter du använder :)

Svar: åh jag är inte så mkt för videos men kanske kan försöka..:D
Viktoria Bergh

2012-08-04 @ 12:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0