Tappat fett!

En sak jag fått höra hela tiden sen jag kom hem från Thailand är att jag måste gått ner så mkt i vikt! Det lär ju synas från programmet också men självklart läggs det på typ 10kg på TVn har man ju märkt... Men efter thailand så har jag alltså bara gått ner 2kg och jag tror att det mesta är muskler men inser att det är fett också. Tycker det är positivt om jag lyckats bli av med lite fläsk men inte mucklerna!! :( har dock ätit allt jag sett och lite till här hemma men det verkar inte hända ngt! Får fortsätta käka gott och bra för att iaf få tillbaka lite muskler igen :) har en bild från idag och från somras.. Man ser lite skillnad i ansiktet .. Svårt att fånga på bild.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad väger du ? :)

2012-04-16 @ 22:05:02
Postat av: Johanna C

Kommer bli kul när alla kommentarer om din "bra rumpa" imorgon ändras till kärring röv med celluliter... lol

Tror ärligt det går max ett till avsnitt innan det lägger ner smörjan. Visst ni bjuder på er.. men se skilland på sak & person. Skiten suger.

2012-04-16 @ 22:53:25
Postat av: svar

vad kul att du redan sett avsnitt 2 iaf. Följ inte serien om den suger.. ett tips.

2012-04-16 @ 23:22:38
Postat av: svar

jag väger 52/53 :)

2012-04-16 @ 23:23:06
Postat av: Paulina

Ett tips... att jobba på random brand är inte så coolt =/ Ett tips bara. WT

2012-04-16 @ 23:28:43
Postat av: Johanna C

Haha, jag har inte sett det. Ledsen att göra dig besviken och ditt ägnings försök misslyckat. Bara sett printscreens.. ett tips.

2012-04-16 @ 23:31:41
Postat av: svar

jag försöker inte med något, det är inte lätt att visa sig från sin bästa sida hela tiden. Alla har sina brister :) och jag jobbar inte på Random Brand Paulina

2012-04-16 @ 23:58:06
Postat av: Theres

Förlåt om jag lägger mig i men herregud va folk är avundsjuka. Hade man tyckt illa om programmet hade man inte ens lagt ner tid på att skriva så jävla mycket skit. Det bara skriker avundsjuka av endel människor! Stå på dig :)

2012-04-17 @ 00:58:02
URL: http://therecvine.blogg.se/
Postat av: malin

Hur lång är du?:)

2012-04-17 @ 11:52:00
Postat av: Svar

Jag är 163cm :)

2012-04-17 @ 15:38:11
Postat av: Sofie Lund

Kul Vicky att du verkar ha läsare runt 13års åldern Haha -Johanna C. Hon måste ha mkt att göra i sitt lilla liv hon verkar ha! Pinsamma människa. Programmet och Vicky verkar inte va nått som intresserar dig (enligt dig) så ett tips, läs inte hennes blogg och kommentera inget om programmen du inte verkar ha sett ;) Bry dig lite mer om dig själv och dom i din egen omgivning du, och inte nån random som du inte känner! Så, de va iaf den lilla energin av mig som jag tänkte tillängnar dig! Puss å kram

2012-04-17 @ 23:10:41
Postat av: Linda S

TILL : " Sofie Lund Är En Hora"

Oj jisses vilka kommentarer! Kul att människor som ogillar Viktoria läser bloggen OCH tittar på hennes dåliga prestation i tv. Svårt att sluta hålla koll på en människa man ogillar? Och personangrepp på Sofie,? Vad är det om? Alla gillar bröst:D? även Du, eftersom du valde att kommentera just de. Och vad har länken du la till, med Sofie ELLER Viktoria att göra?? Handla den om dom? nej... Viktoria är en sjukt härlig människa, hon driver TVÅ bloggar, sköter sig själv och är med på tv. Vad gör du? Stalkar och försöker trycka ner människor du inte känner. Imponerande:)

2012-04-18 @ 00:32:28
Postat av: Anonym

Haha oj, du har aldelles för många agritioner att ta ut lilla du. Ta ut dom på mån som tar åt sig av dom ist :) eller nej förresten, gör inte de, släng allt på mig å mina fula bröst ;) har hört aldelles för lite om dom i mitt liv ;) dock förstår jag inte riktigt vad dom har med programmet och Vicky att göra? Men så kan de va. Du verkar ju veta endel om mig verkar det som. Men hora? De antar ja bara va nått du kom på från luften.. Synd du är anonym. Tråkig å inte veta vem du är när du slänger så mycket skit som du inte vet nått om, eller förresten, jag skulle nog inte veta vem du är ändå. Troligen bara nån nobody. Så fortsätt vara anonym du :) puss :)

2012-04-18 @ 10:13:13
Postat av: [email protected]

Tycker du är jättefin viktoria :)

2012-04-18 @ 18:53:41
Postat av: Julia

Fin tröja på första bilden :) var kommer den ifrån?:)/Julia

2012-04-18 @ 20:41:49
Postat av: Svar

Tack! :) blusen är från bikbok Whitney ports kollektion :)

2012-04-18 @ 22:43:35
Postat av: svar

Jag tycker du kan lägga ner med dessa påhopp och kränkningar.. sprid lite glädje och om du vill va en bitterfitta så behöver du inte kommentera här på min blogg. det får du hålla för dig själv.

2012-05-17 @ 19:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0