Punka

Medans alla förbereder sig för världens brakfylla ikväll! Så dricker jag cocacola och står ute och lagar punka på cykeln för första gången i hela mitt liv läs även: sista. Aldrig mer, jäkla krångel det där! Men nu har jag en ny cykel iaf:) en röd och fin! Ska provcykla senare :) hah.. Tänker nog vara nykter ikväll.. Vara hemma och äta grillat! För att sedan bara ta det som det kommer. Åka runt och säga hej till fulla vänner;) bäst att försöka bli frisk nu och inte supa så att förkyldningen håller i sig.. Hatar att vara sjuk! Bu


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej viktoria jag älskar din blogg.Du är helt enkelt den bästa jag älskar i wermland forever

2012-04-30 @ 18:17:55
Postat av: Svar

Hej och tack Emelie! Vad glad jag blir:)

2012-05-01 @ 22:42:59
Postat av: Elin ;D

jag håller med helt klart första kommentaren!

Du är så himla bra och jag bara älskar tisdagarna då det är wermland forever sååå bra!! =)



Kram på dig!!

2012-05-02 @ 12:09:04
Postat av: svar

Tack Elin vad kul! det är så härligt med alla positiva människor runt omkring woooho. :) kram

2012-05-02 @ 22:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0