En vanlig tisdag

När jag vaknar så är de första jag gör att kolla på mobilen 1: tiden 2: nya händelser detta gör jag bara för att. eftersom jag aldrig bryr mig om vad varken tiden eller händelserna är. Sen när jag vaknar andra gången så går man igenom allt lite noggrannare, svarar på sms, svara på facebook och spanar. Och idag fick jag syn på en riktigt irriterad vän på Facebook med både bild och ett irriterad inlägg så hennes dag var sådär jätte bra. Fick kolla upp vad problemet var och självklart var det mat som fattades.
Så jag cyklade iväg till Sofies jobb lånade bilen och åkte iväg och köpte mat till oss. vips så blev dagen bättre igen :) hah.. Ska hjälpa henne städa ut lite skit ur lägenheten nu också för att sedan gå ner till score och köra mitt första jobb pass:) yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0