Premiärkvällen!


brun tjej hemkommen från TURKIET! min kompanjon;)


Jag känner en sådan enormt stor glädje och STOLTHET över vad jag åstadkommit.. För första gången någonsin så har jag gett mig in i något väldigt stort och jag stod på egna ben! Att vara nattklubbsansvarig är något nytt och spännande! och igår hade vi Premiärkvällen... det cirkulerade fjärilar i magen hela dagen och jag var nojjig över hur det skulle bli om det skulle komma folk, bli lyckat osv!

Den nervositeten släppte fort när vi var ungefär 150pers i lokalen redan vid 11 tiden! och tro mig...det är ingen vanlig syn i Karlstad att folk är ute i god tid.

FULLSATT i klubben! uppemot 600pers kom för att dansa och ha kul.. och vi hade en 40-50min kö utanför under kvällens gång!

Jag hälsade gästerna välkomna och delade ut drinkbiljetter till våra VIP-Inbjudna.. efter det minglade jag runt och var Mingelfotograf som också var något nytt..men kul och då fick jag även chans att prata med gästerna!

Vill bara säga att jag är så fruktansvärt glad för att jag lyckades få till en sådan super trevlig kväll utan några slagsmål eller liknande.. folket var superba! och INGET kunde göra kvällen bättre :) STORT TACK TILL ALLA SOM KOM OCH TILL ER SOM HAR HJÄLPT MIG LYCKAS! På återseende nästa fredag och då kör vi bara... : )

Puss till alla! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0