regn och rusk!

Har precis kommit hem efter träningen.. i vind och regn men det är väl så hösten kommer se ut! blev ganska orolig förut när jag kikade in på min app Aftonbladet och får syn på detta:

Men tjejerna på träningen lugnade mig med att den skulle avta ganska mycket innan den kom hit.. men det är läskigt när naturkatastrofer börjar komma upp överallt.. och närmre och närmre Sverige. Vårt land där man alltid känner sig trygg mot sådana här saker! om några år tror jag på mer av sådant här dock.

Blev favvo räkgrytan efter träningen :)


Kommentarer
Postat av: läsare

åh det såg gott ut! Kan du inte skriva receptet?:D

2011-09-12 @ 22:09:26
Postat av: svar

Receptet är ganska komplicerat och har slängt upp ett liknande i bloggen tidigare :) du kan kika i arkivet! :)

2011-09-15 @ 12:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0