read my mind

JUST NU vill jag springa runt på ett jobb och slava.. något som tvingar mig upp på morgonen, sov förövrigt till 14 idag! dock känner jag som jag gjort i en vecka nu (på väg till att bli sjuk) men inget händer, bara den sega känslan ligger över mig och lurar..

Hatar att jag på ett vis ska kunna glida runt och inte göra något på dagarna men ändå kunna klara mig fint för att leva, (dvs, pengar) och jo jag tjänar ihop dom själv men inte på det fina klassiska rutinmässiga sättet som jag just nu i denna stund saknar så oerhört mycket!

och jobb är inte relevant för tillfället eftersom jag har planer för hela november, så det blir väldigt fel att hoppa in på ett jobb i sisådär 4 veckor för att sedan behöva ta tjänsteledigt..? hah

 

Tur att jag har fotbollsträning ikväll så att jag tar mig iväg på något vettigt. gud vet vad deppig jag hade varit när natten kom annars.

Behöver en stor kram och ett klapp på axeln.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Här kommer en kram via bloggen!:)

2011-09-26 @ 21:06:23
Postat av: svar

tack:)!

2011-09-26 @ 23:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0