WOHOOOOO bra fredag!

har nu lärt mig att inte färga hela håret när jag färgar..utan bara ta utväxten, och dessutom använder jag mig av frisörernas toning. (Inge amoniak i den)


min nya mysiga stickade tröja från VeroModa, kan även bäras som långärmad!

ska äntligen klippa mig på onsdag! behövligt..

myyycket mysig middag med Sofie :)

vip vip bord precis vid baren, med egen lampa ;) hah ska det va så ska de.

Riiiiktigt bra stämning igår! , bra fart på dansgolvet och häärlig musik att köra loss till.. vakterna hade lite fuffens för sig med kameran också hahah höll på att vika mig dubbelt när jag kom fram till vad dom sysslade med!
"här har vi en snygg tjej, poooosa ditt bästa! och lek att du är med i slitz" ungefär så lät de.. snacka om att utnyttja sina chanser för raggning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0