forrest gump!

Gav mig ut på en joggingtur förut... det såg blåsigt ut men jag hade bestämt mig redan igår.. så när jag kunde vika av från 3,5an (den rundan jag brukar springa) så kände jag spring i benen och fortsatte och fortsatte och fortsatte... valde bara nya vägar som tog mig längre ifrån hem och det slutade med att jag hade sprungit 1mil såg jag när jag kom hem.

Så jäkla gött att orka och inte känna något jobbigt med andningen eller så.. kände mig bara lite seg i lår/rumpa efter att ha powerwalkat över 1mil igår med! men annars så ;) WIIIIIE..

nu ska jag slänga mig i duschen och sätta mig i jacuzzin en liten stund innan syrran kommer hit, vi ska baka bullar!  Kanelbullensdag idag ju.


Kommentarer
Postat av: louise

haha, vad kul att det är en bild ifrån arboga! :)

2011-10-04 @ 19:24:23
URL: http://lsuperstar.blogg.se/
Postat av: svar

Hahah jasså? : )komiskt! google är att bra ;)

2011-10-05 @ 15:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0