stekigt

Hej det har varit problem med publicering på blogg.se därav har jag inte kunnat lägga upp ngt..


Igårkväll fick iaf tjejerna en inbjudan om pannkaks frukost hemma hos mig på morgonen..
och imorse ställde jag mig och stekte en hel uppladdning..
Det blev alltså pannkakor med glass,grädde och sylt! deni :)

Så borde varje morgon startas? med en geeemensam frulle med sina vänner.. efter lite frunch i magen tog vi tag i jobbet som skulle bli gjort innan vi åkte iväg till skolan, hade nämligen "sovmorgon" till 13.25 men vädret var ju sååå fint så vi solade istället och drog dit vid 3 till vår sista och enda lektion för dagen. ;)


Fick med mig ett par ZOO- YORK brillor hem också snygga vaaaaa! eller som man säger..stekiga!
nu äre träning;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0