En fredag med mer tur :)

När vi kom fram fick vi lite frukost fika hos mormor :)

Begravningen var jätte fin.. och precis när vi hade sagt farväl av gammelmormor gick vi ut i den gamla regnskuren, himlen öppnade sig och solen kikade fram under tiden som kyrkklockorna ringde.. it was a sign

Lite god mat och en bit tårta senare satt vi i bilen på väg hem mot Karlstad igen.
kvällens outfit.. mindre vågor, vinrött/orange i sminkets toner, en klänning från gt och marinblå kavaj :)

jag och fina pappi som är med o stöttar mig i allt :)!

Slänger upp bilder sen från kvällen.. tog några iaf! Nu måste jag packa väskan och ge mig iväg på match.. Vi ska på rävjakt idag! ;) hah taggaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0