Depp

Efter körlektionen nu är jag deppig snart gäller det och idag kändes Inge bra, även fast han tyckte de gick bra så hakar jag upp mig på de felen jag gör som jag förövrigt inte är överens med han om, det jag är mest frustrerad över är att läraren jag haft i typ 10lektioner inte har påpekat det här "felet" som jag tror bara är en övertydelse från körskolan eftersom mina vänner inte fått något poängterat om det. Men det gör mig ändå nervös och mitt självförtroende ligger på botten nu!:-( känner mig förövrigt ful, tjock, sliten.. Pank! Och ah allmänt jävla deppig. Träning ikväll då! Lagomt taggad? Jag har ju inget liv.. När körkortet är taget så har jag liv igen.. Tro mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0