stockholm!

Vi har haft en toppen dag i stockholm med massa vårkänslor!! =)
Vi startade våran dag på Bonniers tidskrifter där tidningarna som amelia, veckorevyn osv ligger.. där vi fick lyssna på tidningens stylist Hanna och om hur det var att jobba som stylist, vilka arbetsuppgifter hon hade, hur hon gjorde inslagen osv.. intressant och go tjej! Vi fick även tjuvkika på lite av sommarens kollektioner.
Efter besöket hade vi en timme på drottninggatan så vi kikade i lite butiker men hittade dock inget, därför gick vi till gamla stan och tog en fika innan Riksdagen med klassen.
vår väder i fina stockholm :)
Efter riksdagen blev det tunnelbana till mitt favoritstället här i stockholm!
KOH PHANGAN!
suuuper god mat :)
det ligger på söder och detta är ett måste att besöka om man är i stockholm:) TRO MIG!!
På hemvägen låg jag ner på kudden och hade stor koll på matchen! =)
Har duschat nu och äter maaat igen, låter som att det enda jag gör är att äta men ah som sagt var det ju koh phangan vid 3 tiden! så hungrig som en gnuu var jag nu, busschauffören vägrade stanna vid mcdonalds på väg hem.
Gjorde kycklingfilé potatis och sallad.  : )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du en ipad? Är den bra? Kul att läsa om stockholm! :-)

2011-03-17 @ 07:44:03
Postat av: Svar

Den är toppen:-) dock inte min! :) lånade den.

2011-03-17 @ 16:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0