Zakynthos 2011 ♥


Dagligt poolhäng! :)

Stranden nedanför oss.. inte den finaste men det var klart vatten och sandstrand iaf med massa härliga barer och restauranger nära till hands ;)


Lite slappis förfest häng med yatzy och kortspel : )

hah morgonfrilla?

Tog bussen in till zakynthos stad! men hittade dock inget..
yiannis ägare av restaurangen Horizon bjöd oss på buckets och goda frukt shots! vi blev riktiga kompisar med det här gänget och sista kvällen när dom hade hört vad som hade inträffat Lina. Så kom dom och hämtade upp henne med Bil och körde hem oss till Hotellet när vi var klara på restaurangen. HUR GOA!?

magnum cone och magnum double fanns! Favorit glassarna :D

Palmer ♥

Jag och 3 tjejer tog en dagstripp till St. Nicholas beach där vattnet var kristall klart!

Vi hyrde trampbåt eftersom det plaskade så förbaskat ute vid några klippor,och helt plötsligt kom en fena upp i luften.. DELFIIIINER skrek vi allaihopa och trampade ut fort som fan.. när vi kommer dit ligger det en snorklare som dyker ner med SIMFÖTTERNA....................... besvikna : ( hahh

flyter som en kork.. det tråkiga var att man solade och badade toppless hela tiden så de felsta bilderna kan jag inte publicera..

En båt tripp runt hela ön bokades och vi gav oss iväg för en heldag på havet! :)

Vi fick också simma in i en grotta! Härlig känsla men lite läskigt långt in.. :D

blue caves!

Det går inte att förklara med ord hur vackert det var..

ALLTSÅ SER NI FÄRGEN PÅ VATTNET?????????????? ♥

söta Ida! :D

Fulade oss lite :) var ju så fin miljö så försökte få till ngn bra bild..blev mer roliga bilder än bra..

det omtalade shipwreck, enligt mitt tycke helt ointressant! det var ju miljön och vattnet som var sevärt : )
åååååååh ta mig tillbaka till paradiset!

Sen "bröt lina foten!" enligt läkarna.. så de blev gips och massa krångel för henne när vi skulle hem eftersom hon var tvungen att ta ett annat flyg och åka taxi hem osv eftersom det var risk för propp. hon satt nog med försäkringsbolaget i sammanlagt 5h. När hon kom hem visade det sig att det inte alls var en fraktur och att hon inte skulle ha GIPS. tur!

En bro ut till ön!

Jag, Malin och Ida vadade iaf längst stranden nere vid oss för att ta sig till den här ön. som var en liten vik med ett fint badställe!


Nog med att vi var på sköldpadds ön så låg det ju en strandsatt padda på stranden! HAHHA skrattade gott när ja fick se vad som befann sig i bakgrunden när ja tog kort på Ida.


Vi såg även Delfiner på resan, dom simmade längst med båten när vi var ute på vattnet.. det var som i en film!

Och när jag låg ner på de vita små stenarna på stränderna vi besökte med benen i det turkosa vattnet med en sol som stekte det var då jag insåg hur jävla mycket man uppskattar allt man har och får göra.
Jag vet att det inte är sista gången jag får uppleva något så vackert och om 3 dagar har jag friheten i mina händer!
Jag vill och jag ska ut och uppleva vår vackra planet jorden!

Pussssss♥


Kommentarer
Postat av: aaaaaaaaaa

Aldrig sett dig tidigare, så råkar jag trilla in på din blogg. Fina bilder, och en ännu finare tjej! =)

2011-06-09 @ 21:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0