Har aldrig sett en knarkande kines..men idag så.

Sitter just nu och äter lite chokladhjärtan ur min choklad ask.. eftersom jag var sugen, men insåg snabbt att jag ändå inte kände den goda chokladsmaken!

Igår blev det lite Kinamat medans regnet piskade ute på gatorna,
även forrest gump fick förgylla den regninga kvällen.


Med lite sömn i ryggen hoppades jag på en friskare tjej när jag vaknade upp..men under dom små vaknastunderna där på morgonkvisten blev jag genast förvånad över så mycket sömn det kunde komma ur ögonen en sådan tidig morgon.... Till min förvåning när jag steg upp till spegeln stod där en trött tjej med ögonen små som på en kines och röda och svullna som en heltidsknarkare!

VADFAAN, hade alltså vaknat upp med någon allergisk reaktion? eller ögoninfektion...TYPISKT....
men några ögondroppar senare så kunde man ju faktiskt se ögonvitan och den blåa ögonfärgen.  Nu ser jag mer ut som en trött kines :) men har inte ont iaf, får väl se vad jag får vakna upp till för någon trevlig överraskning imorgon då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0