Tacka Gud för smartphone!

Hann ligga hemma i sängen med Sofie och småäta på en kebabtallrik. Sen åkte jag med pappa å handlade och hämtade ut medicin på Apoteket. Kom hem och började få ont igen, då tog jag medicinen och somnade lite lätt, men när jag vaknade upp hade jag en fruktansvärd smärta i njuren! Alltså vänstra ryggsidan. Erik och johan kom å hämtade upp mig och körde mig till akuten igen. Så inatt blev jag kvar igen, med samma visa nästan.. Morfin spruta igårkväll och nu alldeles nyss. Eller sprutor o sprutor dom sprutar in det direkt via röret som sitter i armen.. Där droppet går. Har fått lite olika i det droppet nu.. För vätskebalansen, för blodsockret, för blodtrycket osv.. Känner mig lika yrslig idag och har inte fått i mig mer än 1tugga på en pannkaka. Håller er uppdaterade iaf. Sjuk och ont må jag ha men blogga det gör jag så gärna.. Känner mig mindre ensam när jag får skriva av mig här..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men får inte vänner och familj hålla dig sällskap på det där stället eller? Så sjukt jobbigt att vara ensam på sjukan. Jag vet tyvärr hur det känns. Liten och ynklig är man. Krya på dig nu!

2011-07-02 @ 20:25:44
Postat av: svar

Jo men ingen tillgänglig direkt.. äh klarade mig att :) som sagt är ja hemma i min säng iaf, men inte sviker jag bloggen...

2011-07-03 @ 23:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0