I'm on a boat

HeyHeyHeeeey! Igår låg jag ute på sjön i en båt hela dagen och njöt av en fin sommardag tillsammans med ett härligt grabbgäng! Därifrån blev det direkt vidare på utgång.. Koriander och månen var värt ett besök. Mycket trevlig kväll och den kvällen hade lite mer lugn med alkohol.. Skönt att vakna upp och känna att man kommer överleva dagen fint! Fram till det jag skulle säga... Skriv gärna vad ni tycker om designen!! :D jag är rånöjd iaf men det kanske finns någon som ser något som kan bättras eller så! :)

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag ser den inte ens? :/

2011-07-10 @ 13:35:28
Postat av: Svar

Tryck på f5 om den inte syns! :)

2011-07-10 @ 15:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0