En helt vanlig tisdag...


Sofie ringde och väckte mig som vanligt ;)... Så kom hon hit och käkade frunch med mig ute i det varma vädret :) hundarna var självklart med! Sen fick jag en spontan idé och vi drog ut med bilen på uppdrag;)

Efter det var det dags för en avkopplad stund för mig själv i hammocken i solen med en bok!

sen kikade Madeleine förbi och vi tog bilen till Skoghalls minigolfbana.

förloraren skulle bjuda vinnaren på glass.. då jävlar var det vinnarskalle! ;)

Blev en daim pear och lite donken i kvällssolen...

fixa naglarna

Sen fick jag ju självklart en ny toppen idé.. att förvandla "familjens" (numera min och pappas) stor garderob som är i mitt rum till en WALK IN CLOSET!!

att jag inte tänkt på det tidigare...

så jag började rensa ut onödig skit från garderoben och sorterade upp det som skulle finnas kvar och sen var det bara att göra plats för mina saker:) Blev ju riiiiiktigt bra! gött med lite PLATS!

finitooo

Efter att ha rensat bort kläder, skor och jackor.. och alla lådor/utrymmen i rummet.. och damsugit allt så var det ju bara ett möbel byte som behövdes.. uppfriskning gillas.. eller ah vill ha förändring helt enkelt.
Btw det är Madde som har somnat i sängen.. kl är ju ändå 3 nattuggla som man är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt fina ringar din kompis hade, vart är de ifrån? :)

2011-07-06 @ 17:06:33
Postat av: Anonym

Vet inte faktiskt:p

2011-07-06 @ 23:05:24
Postat av: Anonym

Skulle du kunna fråga henne? :) Det hade varit jättesnällt.

2011-07-20 @ 19:16:26
Postat av: svar

det kan jag :)

2011-07-21 @ 01:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0