Kvällens värdinna

Bakismaten efter nyår ; ) Oxfilé,potatisgratäng & sås!

 

Igår var jag vip värdinna på Tempel för 100% partys nyårsdags fest! som blev en riktig SUCCÉ.
som otur var hann jag inte ta kort på håret och sminket innan jag drog, utan detta var när jag kom hem efter ett svettigt arbetspass. hah

Synd att systemkameran dog igår precis när jag skulle fota sminket.. men aja, man ser ju på ett ungefär : )




Håret hade jag tuperat i mitten som en mohawk och håret på sidorna drog jag bakåt och satte upp med hårnålar. sen gav jag det lite volym i mitten och hela vägen ner och lät håret hänga löst..  Lite dramatiskt men ändå glamouröst.

Sminket var mörkare än på bilderna eftersom kameran gör det hela orättvist, men svart längst ut med silver och ljusrosa skuggor innåt. glitter på yttre och övre delen av ögonlocket och strass stenar utmed sidan av ansiktet.

Kläderna var en Klänning, kilklackar och lite smycken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0