Födelsedags firande!

jag och Sofie :)

Var som sagt hembjuden till Lina på födelsedagsfirande(tjejkväll) Där blev vi bra omhändertagna med plockmat, bål, shottar och tjejspel! Var många gulliga tjejer där och det roliga var att det nästan bara var blondiner :D

Här är en äkta kattlåda! :) suger dock att man är pälsallergiker..;/

Här har vi även Karlstads största bloggerska jätte go tjej! www.lindablom.se det är även hon som fixade min bloggdesign för 1 år sen ca, kanske dags att uppgradera? hah =)

Efter partyt hos Lina drog vi hela tjejgänget till Vip-bordet som var bokat för oss på Tempel. Vi fick in shottar som vi alla svepte tillsammans sen kom Champagne flaska efter champagne flaska.... och Chefen på Tempel skakade den största och sprutade ner hela viphyllan med den ena.. TUR att vi tog skydd bakom pelaren, de andra tjejerna vart GANSKA blöta!! hhah

rinner från taket...hah

Sen skulle Lina få en strip tease som hon dissade gaaanska bra! HAHAH höll på att skratta ihjäl mig.. videon kommer upp sen : )


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

HAHA, snygg bild på mig där i mitten! Kul att ses ialla fall : ) Kanske snor några bilder från dig ; ) Hihi. Kram!

2011-02-07 @ 14:59:03
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0