someday


Mer än halva laget åkte i vattnet igår när vi paddlade kanot som träning! :D haha jag var först ut, fick en stadig kanot så det gick bra.. var rejält jobbigt i armarna och magen att paddla dock. Men när ja såg att en efter en åkte i efter att ha testat dom ostadigare kanoterna så var jag ju också tvungen att testa dom för att kunna säga att jag också paddlat med samma förutsättningar. JISSES vad nära att jag doppade mig men gick bra,tur det! :D hah

På jobbet idag

har lagt ordrar på MetalMulisha som vi hade möte med igår. Han visade oss vårens kollektion.

kebab i sooolen! :) det är ju fredag.

sen blev det ett gympass efter jobbet. Körde mage och triceps idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0