sunday bloody sunday

Jag har inte haft så mycket tid för data sittande. men jag glömmer aldrig bort bloggen ändå, såhär såg det ut i söndags innan jag skulle iväg på jobb!


Vi jobbade för kroggalan som hade lite tävlingar vid hamnen.. skön underhållning medans man jobbade iaf! sen när folket drog vidare till Tempel så stängde vi och gjorde samma sak. Där blev det fest! Tempel förvandlades till något vi aldrig skådat på en krog här i Karlstad. DET VAR GALET BRA! :D slutade med att vi stod i ett regn av sodavatten sprutandes från bartenderna inomhus och dansade gärnet! skön kväll...

dock mådde jag mindre bra igår :måndag blev en riktigt slappis dag med bakis häng på gräsmattan i sol/skuggan och kebabtallrik till lunch..sen piggnade ja till lite och åkte iväg och kikade på fotboll och badade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0