me and my shoes

JAG HAR SYNDAT! idag köpte jag ett par skor till! så 3 skor på bara några dagar nu..dessa var också ett par stövlar och jag har inte bestämt mig om jag ska behålla dom eller inte än, ska testa om jeans får plats i dom imorgon. Förutom att ha shoppat skor........ och en bodylotion från The BodyShop så har jag och Madde PW till stan, för att sedan springa runt i butiker i staden och käka på wokkitchen :)

Efter det drog jag hem till en kompis och hjälpte till att måla och dona! :) ska snart krypa ner, har möte med metalmulisha imorgon vid lunch inför våren!.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad roligt!! Är det företaget som kontaktat dig eller är det genom typ PB som du kommer i kontakt med dem? :)

2011-08-25 @ 04:12:54
Postat av: svar

Nej jag jobbar på Random Brand och vi tar in deras kläder. :)

2011-08-25 @ 12:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0