bildregn

Eftersom jag inte hunnit uppdatera här eller fått in några bilder så kommer alla på samma gång.


Berghs soldäck..

Efter jobbet på Ankdammen var det dags för krogkampen.. som slutade i regn av soda vatten från baren och dans!!! best ever in charlestown

kollade på match och badade i älven dagen efter.. grabbarna tog även ett nattbad.. hah

grillkväll hemma hos mig. clubsandwich och jacuzzi!


mys!

sen efter 2,5h jobb på ankdammen orkade inte min kropp något mer så jag åkte in till akuten..och läste lite bok och blev sedan inlagd till idag morse.. Nu har jag hunnit vila lite mer och käkat mat hemma hos mamma..åkte och köpte WOK KITCHEN som jag suktat efter såååå länge! :)

blir bara film och soffan för mig. kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Är du inte bra än? Du måste vila och ta det lugnt. Inte stressa och jobba järnet. Var nu rädd om dig så att du blir bra!

2011-08-05 @ 20:45:57
Postat av: svar

Nu är jag på bättringsvägen :) problemet ska vara ur världen så.. :) tack för omtanke!

2011-08-07 @ 19:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0