vårsolen kikar fram

Inatt fick jag inte många timmars sömn eftersom jag var tvungen att stiga upp tidigt för att skriva klart mitt nationella muntliga föredrag som jag genomförde imorse på skolan! och jag hade ungefär hälften kvar att göra när jag klev upp imorse.. men det gick galant ändå!

Så när jag kom hem från skolan var jag ganska sliiiten.. somnade nästan ute i solen, så då gick jag in och kröp ner under täcket tills pappa kom hem. Var ute och övningskörde och till min förvåning gick det också bra? trodde jag skulle ha tappat allt efter så lång tid men icke.

Har även varit hem till mamma och sagt hejdå med en kall breezer och lite käk. Hon drar till Tunisien i 3månader på fredag! sen har jag hunnit hänga lite med Victoria nu på kvällskvisten och sprungit runt här hemma och städat då som sagt.

åhh sommarkänslor?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0