presenter från bästis


Strandväska!

och bodylotion, bodysplash och bodywash från V.S doftar mummmma


hotpants!

grymma snoddar/hårband.

Guess smycke!

the best! nu kan man gå säker..

Hur underbar är hon min fina vän:) mycket fina saker! och Victorias secret kommer jag snart lägga upp här för det är faktiskt så att jag har tagit mig vatten över huvudet, kaanske ne men ska ut på lite äventyrliga saker och kommer bli mycket på en och samma gång nu!!



Hhaha detta fick jag på posten! och jag har ingen aning om vem som har skickat den till mig.. hade en tanke men det sprack snabbt! Tack tack tack till den som skickat det iaf, inte bara för att de är godis men själva tanken : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0