Here it comes!!!


SOMMARPLÅGA!

tror detta talar för sig själv, Vi skulle egentligen till Stockholm idag för att spela in i studion..
men eftersom jag har nationella imorgonbitti och fotbollsträningen som var ikväll så fick producenten ta tåget hit med prylarna!
Har jobbat med detta fram tills kl 2 inatt! jisses.. Skoj :D trodde aldrig jag någonsin skulle få denna chansen, och jag ser det självklart som en erfarenhet och en rolig grej..vet ju att jag inte är någon höjdare på detta men nu har jag iaf gett mig in på det för att testa och ha kul för all del! =)
Så förvänta er en sommarplåga i sommar som jag sjunger.

btw producenten vi arbetar med arbetar med timotej och har gjort melodifestival låtar...

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad kul !!!!!:D när kommer den släppas?:)

2011-04-20 @ 09:37:25
Postat av: Svar

Det vet ja inte än, vi ska spela in musikvideo nästa vecka i stockholm skärgård iaf:-)

2011-04-20 @ 11:45:21
Postat av: Lotta

Vad roligt! Du säger väl till vad låten heter och när den kommer ut när det är dags va? Den ska lyssnas på! =)

2011-04-20 @ 12:57:57
Postat av: Svar

Självklart gör jag det!

2011-04-20 @ 15:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0