Fredags

blev att tjocka till sig lite på lunchen när jag jobbade,  och tog även en runda på stan och köpte mig en blus :)
like it! vill ha
blusens fina ärmar! och ett armband som följde med for free.
bortse från allt smink på min vänsterhand! så ser det ut när man gör sig iordning;) lilla paletten.
elin i hennes nya köp: )
I fredag efter stan och jobbet hamnade vi hos ”mig" och gjorde oss iordning lite, sen drog vi ner till rödarummet där GRYM frisör höll sitt 1års kalas. Det bjöds på rosé glas, snittar, snacks, show, shots och goodiebags. som innehöll schampo/balsam och erbjudande på rosé vinet vi drack.
Efter att ha minglat runt lite där inne gick vi upp till mig igen innan vi drog till Tempel. Väl på Tempel gick jag och Victoria (som också var nykter) ner till logen där vi hängde med Italobrothers innan dom skulle upp på scen. Dom var lika bra som på färjan senast vi såg dom, och det tyckte nog resten av folket.. det var packat!!

Kommentarer
Postat av: J

fin blus..var ifrån? :)

2011-04-03 @ 20:05:11
Postat av: svar

bik bok:)

2011-04-03 @ 21:45:41
Postat av: Anonym

Vad är det för läppstift din kompis har här? :) de va så himla fint!

2011-04-17 @ 14:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0