Bra dag!!!

Idag har det varit en positiv dag för mitt lilla ego. Jag har varit uppe vid 05.30 och inventerat på stadium för laget till 12. efter det drog jag till körskolan och satt där i någon timme! Och hem för att laga riktig husmanskost:-) men det som jag är mest nöjd över idag är att jag sprang 1mil på 51minuter!! :D och vi sprang en runda på 5km 2 gånger.. Första varvet tog 30min och det andra endast 21!! Alltså sprang jag 5km på samma tid som jag sprang 3,5 på innan. Hur bra!!!? Så gött:) har bannemej rätt till att hylla mig själv lite nu;) . Och som grädde på moset (konstigt ordspråk btw) är Färjestad nu ett steg närmare guldet! Grymt:) nu har jag druckit så mycket vatten att magen ser ut som en ballong, men huvudvärk kryper sig på efter en lång dag så det är väl bara att fortsätta fylla på med vätska! :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Såg du matchen på plats? =)



Vad duktig du är som springer så fort.

2011-04-05 @ 22:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0