Torsdag besök på månen igen.


Tacos och Hockey stod kvällens "förfest" för hemma i tvsoffan.


Vi sminkade oss i skolan innan vi drog hem till Desirée,  en av de bästa fördelarna med inriktningen!

Körde på en rouge som ögonskugga på ögonlocket och i globlinjen sotat uppåt tog jag först en marinblå och sedan en svart, har sedan en highlight skugga satin som jag mötte upp till ögonbrynet och en ljusare eyedust längst in i ögat.
orkar inte skriva ner exakt vilka skuggor jag använde..

Hos Desirée hade vi företags möte,  ringde några samtal och fixade sponsring :)


På kvällen satt vi på Tempel och drack drinkar innan vi begav oss till månen :) En trevlig utekväll, men det är väl svårt att bli besviken på Karlstads utetorsdagar!! (Y)


Kommentarer
Postat av: Petra

Gud va fint det var :O önskar jag kunde sminka så bra :)

2010-09-25 @ 14:03:38
Postat av: Steinhilde

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2011-08-05 @ 07:43:58
URL: http://steinhilde.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0