Sofie 21 år ♥


gårdagens

Igår åkte jag hem till Sofie och vi åkte iväg och handlade födelsedags lunch osv..
Vi fixade iordning frallor, grönsaker och röror till Familj m.m som kom och firade henne på 21-års dagen :) ♥


Grattis till dig min fina vän! ♥

Efter tårtkalaset gjorde vi oss iordning och drog senare på kvällen hem till min mor där vi blev bjudna på Middag.
Vi låg och små pratade i sängen innan vi kom på att vi skulle ner och säga hej till vännerna på stan.

Var nere på stan tills de stängde och då tog vi lite nattekäk på Day&Night och åkte sedan hem till Sofie där vi somnade gott..

Idag var hon uppe och gjorde spaghetti&köttfärssås till oss som vi käkade till frukost eftersom hon själv skulle spela match så sitter jag hemma igen och tänkte göra lite skoluppgifter.

Förutom en svullen fot från matchen så har jag nog dragit på mig en förkyldning igen : ( fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0