Lär mig av dom bästa..

Hittar du inte motivationen själv så får du försöka få andra att motivera dig!  ;)


Har precis gymmat klart här hemma (läs hemma) min gymkompis dissade och jag kände inte för att dra iväg så varför inte träna i vårat egna gym? sagt&gjort

T R Ä N I N G

Försöker mig på Proteiner väldigt mycket nu för tiden..
 
och en vis man lärde mig att kesella(kvarg) är något av de bästa som man kan äta. även ägg, tonfisk, ost, bröd, mjölkprodukter, fisk & kött tex.

Men man kan inte bara leva på proteinerna utan kroppen behöver också fetter och kolhydrater. Energi för att kroppen ska kunna fungera.
 Då pratar vi inte om den snabba energin som ligger i mcdonalds,pizza,kebab osv som förövrigt är GANSKA gott.. men kroppen behöver alltså långsam energi.
och detta för att ämnesomsättningen ska hålla igång, så det här med att svälta kroppen utan mat funkar bara ett tag för utan energin så dras ämnesomsättningen ner och du slutar tappa vikt. när du sedan börjar äta mat igen så går du upp i vikt garanterat.

Beror iofs på individ och hur mycket man tränar osv... mycket faktorer speglar in men jag har iaf börjat med att äta ägg, tonfisk & kesella. (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0