DANCE DANCE DANCE


.. innan nöjes.. men kvällen fortsatte med dans!
träffade på Elin som jag inte sett på år och dag.. vi dansade tills stängning sen blev det kebabtallrik på day&night :)
Men när jag kom hem insåg jag att jag hade glömt hemmanyckeln på förfesten!!!
Ensam hemma, kunde inte ta mig någonstans hade så jävla ont i fötterna också , började fundera på om jag skulle få sova på altanen eller i jacuzzin typ? Men fick smita in hos madde som bor 2 gator bort.. lånade sängplats

Gick dit i tofflor jag hitta på altanen..hahah gick och skrattade åt situationen när jag drog toffeln efter mig mitt i natten. ;p

Vi åkte in till Filipstad tidigt på lördagen, jag och desse tog en sväng på oxhälja marten och köpte lite käk.. thaimat!
Vart så slitna efter den 3h turen så vi båda somnade i sängen, där låg vi tills ungarna kom hem.
fick leka lite "jakten på diamanten" med hennes syrras barn :)
sen fick vi i oss mat och drog ut och körde igång festen :D
träffade många bekanta ansikten! en riktigt trevlig vistelse.
Bra debut kväll i oxhälja även om desse blev galet rund under fötterna ; )



Idag har jag spelat match och jag och Sofie tänkte dra på bio..men var lite för sent ute så vi åkte till sf och köpte BIO POPCORN iaf! :D typ anledningen till att man egentligen går på bio? :) haha vi har verkligen myst till det nu på söndagskvällen!


Kommentarer
Postat av: JULIA

SKOJ!

2010-09-06 @ 13:28:22
URL: http://juliaebba.blogg.se/
Postat av: desse

Ojojoj va kul vi hade! :D hahah Puss älskling<3

2010-09-06 @ 14:48:35
Postat av: Elin

Skitkul att träffa dig också baby :D kommer bli mer av det nu hoppas jag , och jävlar vad gött de såg ut med popcorn o allt :D

2010-09-06 @ 17:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0