natti.


Möte med Stiletto och en Wok kitchen lunch på stan avklarad idag innan praktiken.
Och nu är jag hemma efter en cykeltur hem från ankan. 
Jag fick ett jobb pass på lördag! så det ska bli kul att få hoppa in och jobba som barback.

Imorgon står klockan på 11 igen, får se om jag lyckas komma upp i bättre tid än idag. för imorgon ska nämligen ryggen & armarna få sig en genomkörare på gymmet =)


Fick bli en kyckling sallad till lunch idag också på jobbet, och jag rörde inte såsen! good joooooobb.

Och för folk som reagerar över detta nu. Ni kan vara lugna. Jag strävar inte efter att bli ett benrangel. Jag unnar mig godis och skräpmat ibland också.. MEN det är mina mål att få den kroppen jag strävar efter och dom musklerna som gör att jag kämpar lite extra när vi kommer till träning och maten. Sen måste man ju alltså tappa några kilon för att musklerna som man jobbar på ska komma fram och synas utvändigt ; )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0