Träning dag 1


Första målet fick bli ägg och kvarg idag Eftersom jag hade kort tid på mig att ta mig till Gymmet.  Och eftersom jag missade dag 1 måndag på min träningsvecka så körvi igång nu istället =)

Men nu kör jag en kvarg till, Gröt och ett knäckebröd med kvarg,salladskrydda och skinka. Vatten till detta.
Middagen består av kyckling!

Körde Ben,vader & mage idag. plockade in mage från mitt pass som skulle vara igår (bröst,mage) Och det var ett riktigt bra pass idag! hade mycket energi och kunde köra på lite extra.


Kommentarer
Postat av: PÖÖÖÖ

uhh va torrt med gröt utan mjölk ! :D

2010-10-26 @ 19:56:29
URL: http://vhallberg.blogg.se/
Postat av: svar

haha måste man så måste man;)

2010-10-27 @ 13:04:44
Postat av: Anonym

va tråkig din blogg har blivit när du bara skriver om vad du äter och hur du tränar.

2010-10-28 @ 19:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0