Hej jag lever

Ja ni gårdagen stryker vi och dagen innan det också.. Nu kom den iaf, brakfyllan som man helst inte vill uppleva. Glad över att jag har så fina vänner! och ett extra stort tack till dig Sofie som uppvaktade mig både på natten och dagen. Men nu har jag upplevt brakfyllan, en gång.. aldrig mer!


Stressad på väg till jobbet i torsdags :) Glad!

Kl 10 imorse mötte jag upp tjejerna på stan då vi gick igenom lite grejer inför lunchmötet som jag precis kommit hem från.
Vi har fått oss samarbets partner inom företaget och äntligen har vi kommit igång rejält.
Kommer komma ut lite fler saker framöver som rör det. 

Så att ni får se vad vi sysslar med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0