Crazy thursday!

PJUH. nu är jag hemma 23 kan ju slänga sig i väggen, jobbade till 03 istället: ) men jag klagar inte! Har fått så mycket positiv feedback idag så det kan ju inte bli tråkigt!! nu är jag hemma, nyduschad redo för sängen. Klockan är snart halv 5 på morgonen.. men eftersom jag är ledig ända fram tills onsdag så gör det inte ett piss! WIIIIIIIIIIIIIIIEEE HURRA FÖR LÅNG HELG (Y)

btw, lite kul att det var två utbytesstudenter som hade sex på toaletten efter stängning.. vi fick oss ett gott skratt när de blev tagna "in action" med byxorna nere vid knäna..
De fick en appåd till deras walk of shame OCH de har även fribiljett in imorgon : ) hahha roande!

ha det så kult på glada ankan HEJDÅÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0