Viktigaste Läxan någonsin.

Sandra: Sandra är tjejen som alla vill vara. Men istället vänds detta till avundsjuka hos många. När man har lärt känna Tjejen bakom det perfekta utseendet så hittar du en lika fin insida. Hon prioriterar alltid sina vänner och familjen före henne själv och hon är en ärlig och förstående tjej. Man kan ha svårt att få henne att öppna upp sig men när hon väl vågar göra det så vet hon att man finns där för henne. Som sagt så sätter hon hög prioritering på sin familj och hennes vänner och hon ställer alltid upp till 100% Går hon in för något så gör hon det med hela hjärtat även om självförtroende kan få henne att backa lite ibland så tar hon tag i kragen och kör på ändå! Det slutar alltid med ett bra resultat. Här har vi tjejen som har en författar konst! Hon kan få ner text otroligt bra och fångar vilken läsare som helst. Sandra är uttåtrikad & har en stark motivation. Den glöden hon har när hon gör något smittar av sig på oss andra och hon får med allihopa. Hon gillar att röra på sig och välmående står högt på listan. Hon är duktig på att måla/sminka och har ett gott öga för mode. Hon har bra struktur i sitt liv. En jätte go tjej som oftast kommer med ett leende!


Desirée
: Desirée har man lite svårt att sätta fingret på hur hon är som person. Hon är den som hörs mest och bjuder mest på sig själv. Men bakom den sidan så hittar man även en seriös och driven sida. Hon kör sitt race och kan mer än vad hon tror. Hon har ett stort intresse för "fashion" och det spelar ingen roll hur du stylar henne eller vilka kläder du sätter på henne så lyckas hon alltid se bra ut! Hon gör sig otroligt bra framför kameran och det är precis i rampljuset som hon passar som bäst. När hon inte är pajjas så sjunker självförtroendet lite och tvekan på sig själv lyser igenom. Hon måste träna på att plocka fram den seriösa sidan lite mer och våga visa lite mer av den motiverade affärskvinnan som hon är. Även hon vågar köra sin stil och den bär hon upp bra. Desirée vågar göra misstag och hon är även en bra lyssnare. Hon kan också bli bättre på att öppna upp sig själv lite och våga släppa oss in närmre på livet. En glad tjej som alltid bjuder på sig själv!


Victoria
: Victoria är tjejen som kan uttrycka sig extremt bra genom bild,form och text! Hon är en riktigt bra författare, konstnär och är bra med datorer. Hon gillar att vara kreativ och få arbeta med tankarna. Här har vi problemlösarnas tjej. Hon ger aldrig upp utan hittar alltid nya vägar till sitt mål, inget står i vägen för den här drivna tjejen. Men folk som inte känner henne kan nog uppfatta henne som blyg och tystlåten och till viss del är hon mer den personen som lyssnar och iaktar men sen så agerar hon. Den här tjejen har super höga krav på sig själv och borde plockas ner till marken lite oftare. Hon måste inse att hon kan. För det bevisar hon gång på gång att hon kan. Victoria är duktig på att ta ansvar och gillar att ha planering på saker. Hon har bra struktur över sitt liv och är en äkta vän som också kan lägga lite för mycket prioritering på sina vänner istället för sig själv. Hon är driven och målmedveten och har en positiv inställning.


Jag
: Jag är en uttåtriktad och social person som inte är rädd för att söka nya kontakter. Jag är bra på att föra samtal och anpassar mig väldigt snabbt till personerna runt omkring mig. Jag står alltid upp för mig själv och mina åsikter och är en öppen,rak & ärlig människa. Lätt att prata med och är en bra lyssnare. Jag är en ganska klok och eftertänksam tjej som inte låter mig luras eller bli utnyttjad av i första taget. jag har lätt för mig att få folk i min närhet att trivas och jag gillar att vara aktiv i många grejer så som träningen är en stor del av min fritid. Är öppen för idéer och aktiviteter! Extremt lättlärd inom områden med mina intressen och strävar alltid efter att utvecklas som person. Jag tror på mig själv och låter ingen annan komma i vägen för mina drömmar. Jag anser mig själv ha en positiv inställning och går alltid ut med tanken att "ingenting är omöjligt" som Gunde Svan sa. Det gäller att se det positiva i allt och det försöker jag alltid med.

vilka fina vänner jag arbetar med!! ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0