Stor Lördag.

dålig vana att skriva vid den här tiden på dygnet då inga egentligen är uppe för att se vad som står.. menmen till er morgonpigga jävlar.

Idag var jag ner och diskuterade lite med "bossen" om extra jobb på Ankan (min praktikplats) sen jobbade jag och Sofie till kl18.

Innan vi alla kom på vad vi skulle göra av denna lördagskväll så satt vi i 3h och små pratade i soffan, slutade med några drinkar och snacksbord på Koriander. Men den här lördagen så var popcorn skålen mer intressant än drinkarna.. heh

Imorgon har jag ingen tid att passa överhuvudtaget.. HUR UNDERBART?? :D:D då ska jag slänga upp lite bilder på daglig uppdatering som har gått till spillo. dont worry beeee happy

Kommentarer
Postat av: Carzone

Nice blogg hörredu!

2010-11-21 @ 05:23:57
URL: http://djcarzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0