Riktigt bra! :)

Fotbollsträningen gick bra! trodde jag skulle vara helt död.. men det är nog tack vare Linneas konditions pass i måndags och mina egna löpturer som gjorde att jag inte sprang runt som ett astma barn. iofs är jag ju ett astma barn..hm haha men det märktes inte iaf ; )

Käkat 3 clementiner nu och jisses vad efterlängtat! så fruktansvärt gott! Något har fått mig att sakna snön..pepparkakor,lussebullar.. Julmust, köttbullarna på julbordet! åh.. ah ni förstår. vintern kommer gå fort, det känner jag på mig. Och då kommer vi till studentens tid då jag ÄNTLIGEN går ur skolan. Då man kan starta sitt "riktiga" liv på egna fötter..

nu ska jag koka några ägg och äta kvällsmat för att sedan hoppa in i duschen och krypa ner i sängen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0