Lördag 13

Egentligen skulle vi på fotbollsträning idag men det blev missuppfattning vid tiden så nu sitter jag i soffan med täcket runt mig och får panik över att jag inte GÖR något.. ?????
Jobbade till 03 igår och fick verkligen sova ut.  Men ändå vill jag göra något inte bara sitta här. 

Tror att jag har haft så mycket att göra på senaste tiden så jag har svårt att bara inte göra något alls. Fast det är under stress osv som jag mår som bäst faktiskt, inte för mycket då som det kanske blivit på senaste tiden men så länge jag hinner med sådana saker som jag sätter högt värde på så ser jag inget negativt med det =) 
 
   & senare idag så har vi Möte igen :) har lite att komma på till det också, ganska svårt!
   Kl 19.00 ska vi till Glada Ankan för mat&dryck på 20års jubileum. får se vad som händer ikväll!

Nu funderar jag på att dra ner till stan och unna mig något köp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0