I want candy


min byrå har blivit pimpad.


Igår blev det fläskfilé gryta & potatisgratäng hemma hos mamma.
Fick med mig en parfym hem som självklart luktar godis!
och på tal om godis...



Vi åkte iväg till nöjesbutiken senare på kvällen och somliga köpte några kilon! (inte jag) hah blev en riktig filmkväll framför Inception som jag faktiskt ska se idag igen, och det tackar jag inte nej till eftersom det var en ganska genomtänkt film som lär ses om och om igen för att få en rättvis film bedömning : )

 Myskväll blir perfekt denna söndagen!


Kommentarer
Postat av: Markmargit

Very resourceful, thank you dave

2011-01-13 @ 13:51:41
URL: http://markmargit.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0