En måndag

Sprungit på Ikea med Sofie nu på eftermiddagen.. hon köpte på sig massa inredningsprylar! och jag tvingade även på henne ett körsbärs träd =) svin fint! Nu är vi hemma hos mig och ska få i oss lite varmkorv & mos innan vi drar hem till henne och inreder lägenheten :)

Får se om man testar på ett träningspass på SATS sen också.. eftersom min gymkompis dissade idag så kanske jag hakar på Sofie. Skulle EGENTLIGEN behöva plugga..men får ta morgondagen till det istället eftersom vi har resurs dag då:) Har även varit på en körlektion idag och nästa gång så ska vi göra en testuppkörning* går den bra så bokar jag uppkörning! dags att plugga på teorin då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0