Torsdagskvällfredagskvällördagskväll



Förlåt för dålig uppdatering,men har inte haft en sekund över känns det som.

Torsdag: Var på träningen och sen tog jag vicke på cykeln och åkte hem till mig här jag gjorde mig iordning och vi korkade upp champagnen ;) det var skumpa på hela mattan men fira gjorde vi iaf!
Drog in till koriander runt 11 och där blev det bra dag på natten, dansade träffade på härligt folk och efter lite nattkäk på d&n satt vi in till morgonkvisten på korianders terass och efterfestade.. Fin kväll!

Fredag: Inge skola;) sov ut lääänge och packade qbik väskan, åkte ner till fredde med vicki och kubb där dom hade börjat öla, käkade mat lyssnade på musik och spelade kubb i solen innan jag tog cykeln till matchen. Som vi vann stort! 14-0 och jag nätade 3 och gjorde en del assists ganska fint! :D

efter matchen cyklade jag hem i regnet och fixade iordning mig och drog ner till stan där jag mötte upp dom igen. Vi tog några cider käkade mat och kollade stan typ. sen hem till vicki för att sova eftersom mitt hem var förbjuden zon igår..haha

LÖRDAG
det är idag de;)
och idag blir det stor mys! går all in med jacuzzi, middag, film & godis!! behövande:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0