sköt om er jag rymmer mot värmen ; )

Usch var ganska dålig på att komma in hit och skriva igår. men jag hade så jädrans mycket att göra!

Hade skolan först, och sen när jag kom hem så tänkte jag sätta mig och riva igenom några arbeten.. hann göra klart ett arbete och sen blev jag inringd på match! så det blev ännu tightare med tid!
    kom hem runt 9 och då hade jag inte ens börjat packa!!!

Victoria kom hit igårkväll så jag har packat klart nu iaf, och nu ska vi käka havregrynsgröt och Kanske att jag hinner göra lite skolarbeten innan mamma kommer och hämtar upp oss. 10 bär vi av mot flygplatsen

TUNISIEN HERE WE COME!!! :D:D hejdå regninga land, mot afrika!


Kommentarer
Postat av: Jujjis

Saknar dig gumman!

2010-05-16 @ 11:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0