JAG MÅ JA LEVA =) 18 år


"Jag må hon leva ja må hon leva.."


hunden dasse

Lina den blinde med den berömda applåden;) haha

elin skäller ut hallberg för att hon har sagt att elins hamster leif är fet (Y)

sandra drar ett erkännande;)

"jag är en kebab, jag är en kebab" (jag är en utländsk kebab) HAHHAH

grabb bordet.. ett tag iaf ; )

bosssä och oskar!!! puffen är med på ett litet hörn..

tummen upp för kvällen ja!

Jag fixade iordning 3 rätters middag till mina brudar! bjöd på vitlöksbröd/sallad, kycklinggrillspett med grillad paprika&lök, paprika sås och klyftpotatis, kladdkaka+grädde till efterrätt.. Vi var ganska proppade efter det.

Fick våghals (sanning&konka) som vi körde på kvällen.. haha fyfan vilket spel säger ja bara! ;)
Sen droppade mer folk in och alla mina bästa vänner kom och firade mig! Helt sjukt bra kväll med dans och mycket glada miner:) Tack alla för en underbar kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0